sobota 22. ledna 2011

Víkend..

Přijde mi, že od tý doby, co pracuju, tak všechno utíká hrozně rychle. Hlavně teda dny v týdnu. Ještě teď si živě pamatuju jak jsem v sobotu byla s Týnkou a ona už je tu další sobota. Tentokrát budu se svojí kamilkou, kterou už jsem taky neviděla sto let (okey, vlastně od koncertu gagy, což je 2 měsíce, hrozná představa). A třeba i konečně objevim nějaký ty šaty a koupim si červený punčochy :D Každopádně jak se znám, tak tu potom zase bude report.

A zítra bude neděle. Těšim se. Zaprvé brácha odjíždí na soustředění, takže bude klid, jen teda musim vypátrat, jak dlouho tam bude. Noťas mu nepučim, s tim už se snad smířil, tak jen doufám, že mi ho neukradne až budu pryč. A to vede k další informaci. I když, já ani nevim, jestli to tady chci řikat, nebo ne, podstatný je, že budu s Davím a zbytek se dozvíte někdy potom :))

Začínám si taky uvědomovat, jak dlouhý mám vlasy. Takhle dlouhý jsem je neměla nikdy, co pamatuju, takže je to pro mě docela novinka. Pořád si je přichytávám pod tašku, motaj se mi do zipu u mikiny. Ale na druhou stranu maj jediný štěstí, že se nekroutí. Když jsem měla v devítce červený vlasy na ramena, tak ty se kroutily pořád, ale jelikož v tý době já prd věděla o žehličkách, tak jsem to neřešila. Teď už to teda řešit taky nemusim, když si vlasy vyfoukám, tak rovný jsou a rovný zůstanou, jen tu žehličku musim občas použít na ofinu. Když jsme u mojí ofiny, tak mě rozčiluje, mrcha jedna. Roste hrozně rychle. Takže jí musim sčesávat trošku do boku, jinak bych prdlajs viděla. Naštěstí mi to D. zítra zastřihne. Ježiš, to jsem nečekala, že se takhle rozepíšu zrovna o svých vlasech :D











1 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

Já mám ráda, když se rozepisuješ o čemkoliv. :)
A jakto, že o D. nevim? Co?:D Každopádně ho za mě obejmi, víš proč. A ať je to cokoliv, užijte si to, vyfoťte se u toho a pak to zveřejni.:)))

Btw ty červený silnoky, H&M, Reserved, Promod, C&A, popř. deichman, tam mají i krásný nadkolenky.. :)))

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space