sobota 22. ledna 2011

"New" BK :))

Je to všude, musim taky! Prolejzala jsem nějaký stránky a narazila jsem na tuhle a řikala si "Tyjo, to je fakt dobrá montáž, takhle by se mi líbil." A mně se to líbí, hrozně moc!!!!!


8 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

doufám, že víš, že je to jeden velkej joke a má pořád černý vlasy..?:D

Katie řekl(a)...

proto je nadpis v závorce :D ale sakra, já chci ať je blond!!! :D:D

Anonymní řekl(a)...

Je černovlasej? uuuuf!

Anonymní řekl(a)...

Tak tomuhle se musím jen smát xD Slečna první na FB vykřikuje, jak je to pravda a má to potvrzené, div nezakousne ostatní, a teď je to joke? xD xD xD Dobře to vedete.

Michelle Kraus řekl(a)...

Deniso, přijde mi docela hloupý sledovat blog někoho, komu si chtěla dát "sbohem", ale v tom se vrtat nehodlám, tvoje vlastní blbost, že ses ozvala a prozradila.

Samozřejmě nejsme hloupoučcí jako většina tokiaček, abychom nepoznali montáž. Jenom nás baví dělat si legraci z ostatních, ani mě nepřekvapuje, že zrovna tys brala moje výroky vážně.

Katie, zakaž anonymní komentáře, ušetříš nás... No, ty víš :)

Anonymní řekl(a)...

Tak teď se opravdu musím smát! ;DDD

Jen pro zajímavost, Mishi, teď jsem sem Katce vlezla poprvé někdy po měsíci,a to jen proto, že jsem omylem klikla na odkaz v ICQ historii, který mi kdysi posílala kamarádka ;) Ale docela mě pobavilo, jak jsem hned za anonyma byla označená já - protože kdyby mě tady teď nezaujal 'blond' Bill, ani bych si toho nařčení nevšimla. Takže si dej pohov, mě je Katka naprosto volná a nemám žádné chlípné potěšení jí sledovat a podobně ;)

Budeš si muset najít hold jiného viníka. (a jako anonym píšu proto, že s tím vaším systémem neumím - jen abys zatím zas nehledala bůh ví, co xD jej, jsem asi ještě populární, když za vším vidíte mě)

Anonymní řekl(a)...

Víš Deniso, ty nejsi populární, spíš trapná a vlezlá. Ale pokud ti to dělá radost, tak prosím. A nesváděj to na nějakej "odkaz v historii", ježiš. To sis taky mohla najít lepší výmluvu, nemyslíš? :) A víš co? Pokud sem zase "náhodou" přijdeš, tak na tenhle komentář ani nereaguj, určitě ti to potěšení nepřinese :)

Anonymní řekl(a)...

Holky, nechte chudáčka Denisku být! Nechápete, že lidé, co se (opět) začnou bavit s Veronikou, tak jsou prostě hloupoučtí?! :D No, někde se ta blbost prostě musí chytnout :D Vy víte kdo :)

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space