sobota 22. ledna 2011

Na na na na na na

Začnu tím, že jsem šla na bus a před barákem jsem potkala sousedku „Káťo, to jsi ty? Ježiš, já bych tě nepoznala. A ty máš nějaký nový vlasy, to je určitě paruka, co?“ No než jsem paní S. přesvědčila, že to fakt paruka není, tak mi ten bus málem ujel!

S Kamilkou jsme měly sraz ve 3 u koně, ostatně jako vždy. Hned jsme si vyměnily vánoční dárky. Já jsem z toho svýho nadšená. Dostala jsem řetízek s Kittynkou, to ještě nemám, takže další do sbírečky J a Kamča byla ze svýho Billa hrooozně nadšená, chudák se mi tam rozklepala :D

Pak se šlo na nákupy. Samozřejmě to, co jsem chtěla nejvíc, tak jsme nesehnaly. Ale kdyby nebylo Kamči, tak mi teď na skříni nevisí ty krásný šaty z NY zlevněný o 600 Kč, no nekupte to! A jak jsem psala Mishi, je to ta nejkratší věc, co kdy budu nosit, kromě triček :D Ale miluju je, a fotku dodám až později J AKami si taky koupila jedny krásný. Už nás vidim, jak se v tom spolu budeme promenádovat :D

A to bysme nebyly my, kdysm si nezašly na něco dobrýho. Takže jsme skončily v McCafé a daly si karamelový frappe a jahodovej cheescake. Dokonalost, ale příště by to chtělo víc karamelu. Tlemily jsme se tam snad uplně všemu a zároveň ničemu :D Pak jsme prolezly ještě pár obchodů a šly jsme na na Václavák, nakoupit si papů do Spencera.

Nakonec jsme čekaly na tramvaj a já se bála, že mi jeden pobuda ukradne koblihu. Jakmile jsem tohle zahlásila, tak Kamča vybuchla smíchy na celou Vodičkou ulici a nebyla k zastavení :D Ještě na Kobylysích mi K. vyprávěla vtipy. Ten první jsem zapomněla, ale na ten druhej snad nikdy nezapomenu :D – Přijde Karkulka k babičce. „Babi, proč máš tak velký oči?“ „Abych tě lépe viděla.“ „A proč máš tak velký uši?“ „Abych tě lépe slyšela.“ „A proč máš tak velkou pusu?“ „Abych mohla jíst tatranky naširoko.“ - :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D No prostě smrt, já z toho nemohla :D

A až doma mi došlo, že Kamča s sebou vlastně měla foťák, ale úplně jsme na něj zapomněly. Ale nevadí, v únoru fotky uděláme J Takže zatím jedna její fotka, kterou naprosto miluju a jednu dobu posloužila jako plocha


Hrozně moc pro mě znamenáš, sweetie!! ♥

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Broučkuuu :) krásnej report! No, ty fotky musíme udělat velmi brzo!! Já na to fakt zapomněla :D A mojí fotku si koukej dát na plochu znova, haha :-* Mám chuť na dort... a nemůžu si pomoct :D A zapomněla jsi napsat, že miluju sloupy :D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space