sobota 29. ledna 2011

So sacrifice yourself

Sobota odpoledne. Sedim si tu na posteli a oknem mě vopruzuje to debilní slunce!!! Někdo by namítnul "tak si zatáhni žaluzky", ale to nejde. Teda, šlo by to, kdyby je bylo čim zatáhnout. Ale Bella překousla šňůrku a Anička jí pak omylem vyndala, takže už měsíc mám žaluzie permanentně roztažený a ještě ke všemu vytažený asi do čtvrtky okna, aby se Bella mohla kochat výhledem. Takže super, když jdu spát, tak mě prudí světlo z pouličních lamp. I když bydlím ve třetím patře a lampy jsou na chodníku, tak je to fakt neskutečný, jak mi to svítí do oken! A ještě ke všemu mi je z toho sluníčka vedro, jak mi to praží na záda. Jo, je to fajn, že je v lednu takhle hezky, ale když mě to obtěžuje, tak bych si radši přála zataženo a hnusně!

Já vim, článek o ničem, ale někam jsem to napsat musela, i když jsem s tim už včera obtěžovala Mishi :D


3 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

A ještě k tomu ten obrázek, no tyvole :D:D:D
Hele, nechte to opravit, tak drahý to zase neni. Krom toho, co já bych dala za sluníčko, tady sněží:D

Katie řekl(a)...

jo, ten obrázek se k tomu vyloženě hodí :D:D:D
Jako táta to měl opravit, ale furt se k tomu nemá, se vsadim, že na to zas zapomněl :D
A naši přišli z procházky, že prej je tam děsná kosa, sluníčko pěkně mate :D

Anonymní řekl(a)...

hele, ale ty žaluzky jdou zatáhnout :) ale musíš to udělat ručně! mně se to podařilo i pak nazpátek roztáhnout :) M.

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space