středa 5. ledna 2011

Starcrossed


Kdo nemáte rádi gay tématiku, tak rychle pryč! O mně je docela známý, že se ráda koukám na kluky s klukama, ne nadarmo je můj nejoblíbenější seriál Queer as Folk. Žeru kluky s klukama a to tak, že totálně! Já už to beru jako posedlost, neumím žít bez toho, abych se alespoň jednou denně nepodívala na youtubku na nějaký pěkný videjko, a nebo si nepustila oblíbenej sex Briana a Justina z QaF.

Jinak tohle video jsem objevila o letních prázdninách a ani nevím jak. Teda tohle video ne, ale trailer. Asi tříminutovej. A o víkendu jsem si na to zase vzpomněla, tak mi to nedalo a prostě jsem se na to chtěla zas podívat. Dneska jsem zjistila, že je to film, který má jen 15 minut, takže jsem ho sem hned musela dát. A ještě ke všemu mi docvaklo, že mladšího z bratrů znám z True Blood ♥

Takže kdo chce, ať se koukne :))

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space