pondělí 10. ledna 2011

Song of the week #7


Damn, zase mi nedošlo, že neděle byla včera. Ale vůbec se nedivim. Když má člověk týden dovolenou, tak mu dny docela splývaj. Každopádně od středy nedělám nic jinýho, než že sedim/ ležim na posteli a sleduju tenhle dokonalej seriál. Momentálně jsem v půlce třetí řady a čekají mě ještě celý dvě a to nevim, kdy je dokoukám, když už zase chodim do práce. No nevadí, tenhle song zazněl hned v prvním díle a vlastně ho s klukama mám i spojenej, poslouchala bych to pořád. (Full Frontal - You think you're a man). A kdysi dávno jsem viděla jedno super video s nima, ale nemůžu ho najít, takže aspoň tohle :)))

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space