úterý 4. ledna 2011

Silvestr a tak dál

Někde jsem to možná zmiňovala, každopádně na Silvestra jsem jela k příbuznejm na vesnici. Už jsem tam oslavila asi 4 Silvestry, pokud počítám dobře a nemůžu si stěžovat. Levnej chlast, to je základ, dobrý lidi kolem, ti jsou vždycky. Od bratranců a sestřenic v mym věku po sousedy čtyřicátníky a starší. Sice se pokaždé našel nějakej ten de*il, co rušil a obtěžoval, ale už jsem zvyklá, takže jsem to zvládla :D Radši snad nebudu psát nic konkrétního, co jsme tam vyváděli, protože číst to někdo, kdo to číst nemá, tak jsme v háji :D Anyway, užila jsem si to, sice jsem netancovala, ale to je u mě běžný, mně stačí, když se koukám na ostatní. Ale nejvíc se divim, že jsem vypila jednoho Morgena s colou a asi tři hopsinky, to se mi nikdy nestalo :D Ale nevadí, já si to vynahradim jindy (ano, už mám termín :D). Domů jsme dorazily se sestřenicemi v půl 4 a spaly dlooouho, já osobně spala do půl 12, jelikož jsem spala v obýváku a tam je televize a někdo si jí prostě pustit musel. Ale nevadí..

V sobotu jsme šli navštívit babičku (ona to teda není moje babička, je to babička mojí sestřenice, ale já jí tak řikám….ježiši, vysvětlovat rodinný vztahy je taky pěkně složitý :D). No, u babičky se nás sešlo celkem 5 a pili jsme kolu s rumem a hráli hry…nejdřív karty, pak hele bobo, pak hu-ha, pak utajenej slovní fotbal :D každopádně cílem každý hry  bylo se opít, to se povedlo jenom babičce, která vypila necelej panák vaječňáku a od tý doby permanentní výtlem…ta se měla :D Pak se holky rozhodly, že na zahradě vypustí lampiony štěstí. První na řadě byla Lenka, tý upadlo pepo do sněhu, takže nakonec lampion nevypustila. Pak Anička, ta sice pepo zapálila, hořelo, ale lampion byl děravej, takže taky nikam nedoletěl :D jo bylo to hezký, v těch teplákách ve sněhu, díky bohu za zimní kabát :D

V neděli se pak už jenom konal rodinnej oběd a měli jsme psíčkovou, mňami. Pak mě Anička vzala k telatům (ano, celá jejich rodinka pracuje v kravíně). Já jsem se tam hned hrnula ke kočkám a jenom jedna se nebála a nechala se i pochovat. Samozřejmě jsem se pak byla kouknout i na telátka, jedno bylo obzvlášť roztomilý, ale už si nepamatuju jeho číslo :D pak jsem dostala do ruky obušek a měla jsem ostatní telata odhánět od jednoho, který pomalu pilo svoje mlíko. No, neuživila bych se tak, spíš jsem ty telata tim obuškem hladila, než abych jim dala pořádně najevo, že tu hlavu do toho kýble strkat nemaj :D A samozřejmě bych nebyla holka z Prahy, abych do teletníku nevyrazila v converskách, džínách a Fallen mikině :D:D

A v pondělí v půl 6 budíček a jelo se domů. A to je vše, co vám o tom asi tak řeknu :)))


2 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

Hezkej Silvestr. :)))
Já jsem holka z vesnice a rozhodně bych tam šla v 15ti cm podpatcích, to si piš :D
ps: my vstávali někde... no, nevim, ale kolem půl 11 v noci jsme si s thiki dělaly make-up :D

Katie řekl(a)...

já mám štěstí, že na mě boty s podpatkama nevyrábí :D
no ježiš, vy jste musely vypadat :D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space