pátek 28. ledna 2011

Středa, 26.1.

Moje maminka byla zase jednou hrozně akční a vyhrála lístky na předpremiéru filmu Burlesque. Osobně jsem od toho moc neočekávala, protože Christinu jsem nikdy moc nemusela a od Cher znám tak maximálně dvě písničky. Každopádně jsem viděla trailer a docela mě zaujal.

Před odchodem do kina jsem u Davího dostala tequilu s tuším višňovým sirupem a bylo to vážně dobrý. Asi to bylo tim, že tam bylo víc sirupu, takže tequila nebyla cítit, ale mně to naprosto vyhovovalo. Odebrali jsme se ne bus, hezky přímák až na knížecí. Já jsem si po cestě trošku zdřímla, až jsem se skoro válela po Davím :D chudák :D

Před sálem jsme dostali všichni dárkovou tašku od jednoho časopisu a v sále taky rozdávali pití a popcorn. A my trubky jsme si to prostě museli koupit :D Proběhla i tombola, já ale nic nevyhrála :( nevadí, D. vyhrál! Na moje šťastný číslo :) Jak už jsem napsala výš, od filmu jsem toho moc neočekávala, ale stalo se to, že mě to naprosto uchvátilo. Ty songy, ten tanec, ti chlapi (♥!!!) Vážně mě to dostalo. Až to bude někde ke stažení, tak to musim mít a soundtrack si taky někde musim sehnat :)

Jinak bylo naplánováno, že domů pojedeme stejným autobusem. Jakej jsme ale prožili šok, když jsme zjistili, že ten "náš" bus už nejezdí v takovou noční hodinu :D Tak jsme začali vymýšlet, jak se teda dostaneme domů. Nakonec jsem dokonale zachránila situaci (já vim, samochvála smrdí, ale v tomhle případě se vážně musim pochválit za svou pohotovost a důvtip! :)) ).

Spoje mi parádně navazovali, takže už za 5 minut 11 jsem ležela v posteli a chystala se spát. Tak to je asi tak všechno co ke středě můžu říct. Bylo to báječný a snad nám vyjde ten společenej zítřek :))


Jeez, oni spolu byli úžasní!!!!

1 komentářů:

Kate řekl(a)...

Miluju ten film a ze všeho nejvíc miluju X-tinu. Nejlepší zpěvačka současnosti♥♥♥♥ Aaach, zbožnuju!

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space