sobota 15. ledna 2011

Shopping day s Týnkou

Sobota jako už dlouho ne! :) Týnka si mě po práci vyzvedla a jely jsme do města. Nejdřív jsme si teda konečně předaly dárky k vánocům. Týnka věděla, co dostane, ale stejně z toho byla hrozně nadšená :))) A Katie dostala čupr dárek :D Nejdřív proběhl nákup v DM, potom jsme prolezly všechno možný, abysme Týnce sehnaly fotoalbum - nic. Celý Palladium NIC. V Marks&Spencerovi jsem neodolala a koupila si jahůdky v čokoládě. Týnka sehnala náušnice a tríčo. Já si pak v HM (kam jsem původně šla ségře pro tepláky) našla pyžámko s Kittynkou :)) Potom jsme se usadily ve Starbucks (gosh, ti kluci tam!!!). Já popíjela svoje karamelový frappucino a poprvý ochutnala malinovej cheescake. Chudák Týnuš drží dietu, tak na mě mohla jenom koukat :(( Pak jsme vyrazily na Anděl, že půjdeme do Tesca. Hned jsem ale utíkala do Bontonlandu, abych se podívala, jestli už mají na pultech nový bestofko a nakonec jsem odešla s dvd Karate Kid v tašce :D Scháněla jsem mikinu, zase měli všude prdlajs a už se jelo domů. A zítra se s Týnkou možná vidíme zas :))))

P.S. mám svýho módního guru, co vy? ♥

Yep, to je ten dárek. Dávkovač na žvejky!!

Černá kovová krabička ♥

Prstýnek.


Pyžamooooooooooo ♥

1 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

ňuuu, na to pyžámko jsem taky koukala, ale asi stejně skončim u dalších flanelovejch kalhot a hello kitty kalhot, znáš mě :D

Btw módního guru? To by mě teda zajímalo, koho tim myslíš! <3 :D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space