neděle 19. prosince 2010

Už se to blíží..

Yep, Vánoce už nám hezky klepou na dveře a ... je to vopruz!! Hlavně teda v práci, těm lidem vůbec nedochází, jak je namáhavý orazit 500 vánočních pohledů denně. Takže pro ty, kdo si to sem chodí číst a ještě neposlali pohledy, mám jednu zprávu - NEPOSÍLEJTE!!! Radši pošlete smsku, ta je levnější a dojde hned!

Tak...a já se musim učesat a oblíknout...brácha mně totiž překecal a jdu s nim vybírat kabát, ale ještě předtim musíme sehnat galanterii, protože toho Gustava vážně do Vánoc dodělat musím, a když mi chybí tři barvy, tak vyšívat prostě nemůžu...ale už se těšim, až to bude komplet hotový, protože i takhle bez zbytku hlavy je to nádherný!! ♥

P.S. už budu končit, minutu co minutu stojí brácha ve dveřích s větou "Jak to s tebou vypadá?" No hlavně, že on má na sobě ještě pyžamo :D

A tohle si dneska musim někde sehnat, mám na to chuť už hodně dlouho ♥

1 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

Jéjej!
ani nevíš, jak velkej opruz. já posílám jenom přáníčka do německa. nikam jinam, pak už jenom smsky :))))

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space