neděle 5. prosince 2010

A tak...

Chtěla jsem sem hodit všechny svoje výtvory, co jsem vyšila, ale od 11 do 4 jsem vyšívala, pak přestalo být světlo, tak jsem si řekla, že zkouknu pár dílků True Blood. Z pár dílků se vyklubalo 7, takže jsem konečně zkoukla všechny díly třetí řady, co jsou zatim natočený a zítra se mrknu na Supernatural a na Gossipky :)))

Teď, jelikož se s Aničkou nudíme, tak koukáme na konec Talentmanie, v 11 to mělo končit a furt nic! Já teda ani nevim, kdo je nominovanej, páč jsme to zaply těsně před reklamou, ale tak nevadí...TM šla upe mimo mě, možná jsem viděla prvních pár dílů, ale ČSMT bylo mnohem, MNOHEM lepší!! :)))

Tak Mareš zahlásil, že bude rekapitulace a pak ukončí hlasování, takže já sem ještě hodim song týdne a pak zalehnu, protože vstávám v půl 5, tak snad vstanu teda :D

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space