čtvrtek 23. prosince 2010

Dneska ráno...

... jsem zažila ten nejlepší nejhorší budíček ever! :D Budíka jsem měla na osmou, ale to bych nebyla já, kdybych zase neusnula, že jo! Takže si tak spim a najednou zvonek. Vyskočim z postele (to "vyskočim" neberte tak vážně, měla jsem co dělat, abych se z tý postele vyhrabala :D). No a prostě otevřu dveře na chodbu a tam nikdo, zvednu sluchátko a tam pán, že má pro mě zásilku. Takže já si na pyžamo oblíkla kabát a jelikož spim v kraťasech, tak to vypadalo, že pod kabátem nic neni a celá rozcuchaná (to jste neviděli!!) jsme se odebrala ke vchodu, kde jsem si převzala balík, mrzly mi nohy a ještě ke všemu pánovi nepsala tužka, tak jsem jí tam musela rozepisovat. No a pak už si jen pamatuju, jak sedim na posteli s úsměvem od ucha k uchu a zkoušim si ty krásný kožený convers, který byly odeslaný 13.12. a přišly až dneska :D No ale hlavní je, že je mám. Dneska je budu testovat, pokud vyhoví, tak kozačky pudou do skříně a už je v životě nevytáhnu! Držte mým botkám palce, ať nekloužou! :D ♥

P.S. Já vím, už jste je viděli, ale tak pro ilustraci, abyste když tak věděli, o čem je řeč :D

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space