neděle 12. prosince 2010

My Creations :)

Minulej víkend jsem sem chtěla hodit ty svoje vyšívaný výtvory, ale nebyl čas a ve čtvrtek jsem půjčila noťase bráchovi na hory a byla jsem na jeho kompu a tam ty fotky nejsou, takže to nešlo. A jelikož se dneska brácha vrátil, tak je sem konečně můžu strčit :) Sice mi chvíli trvalo, než jsem je našla všechny, protože já debil, jsem si dala každou fotku do jiný složky (!! :D). Dám sem všechno najednou, nebudu kvůli každý fotce dělat novej článek, takže kdo neviděl, ať se mrkne :))



Tak tohle byl welcome gift pro Kamilku ♥

Pro Týnku, protože má ráda kačenky a velký sluchátka :D

Protože to Týnka chtěla ♥

Kittynka pro jednu slečnu.

Další výtvor pro Týnuš :D

Poslední Kittynka pro Mishi ♥

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space