neděle 12. prosince 2010

Nejvíc...

  • nejvíc mě rozčiluje, že mám minimum časy na svoje kamarády
  • nejvíc nejhorší je ten bílej hnus venku a ještě víc hroznej je to neviditelný náledí, co se skrývá pod tim bílym hnusem
  • nejvíc lidí chodí na poštu před Vánocema, varovali mě, teď to přišlo...
  • nejvíc miluju svoje nový Reeboky, sice jsem je měla venku jen jednou a vytáhnu je až na jaře, ale aspoň v nich můžu chodit po chodbě ♥
  • nejvíc nejlepší je naše Bella, sice bych jí občas přizabila, ale pořád doufám, že zůstane napořád!!
  • nejvíc na prosinci mě baví pečení cukroví a hlavně požírání těsta :D včera jsem se teda pěkně přežrala lineckym...
  • nejvíc se těšim na 4. ledna, protože jdeme s Aničkou na Touhu :)))
  • nejvíc ulítlej bude zase silvestr u příbuznejch na vesnici, ale co, mám to tam ráda :)

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space