úterý 28. prosince 2010

!!!

Už už už!!! Majitelka konečně viděla moje dílko, takže už se s tím můžu pochlubit takhle veřejně :)))

Takže, o Vánocích jsme jeli k babičce a tam jsem chytla absťák...po vyšívání. Myslela jsem, že budu dodělávat Gustika pro Týnku, ale toho jsem zvládla už na štědrej den ráno, takže hodinu před štědrovečerní večeří jsem vytáhla svoje "nádobíčko" a dala se do práce. A ano, je to ten můj osobní rekord, protože jsem u toho strávila pouze 3 dny a ještě ke všemu to trvalo JENOM  necelých 26 hodin. Takže asi chápete, že jsem na sebe hrozně moc pyšná !!! :)))

Btw kvalita fotky nic moc, foťák neni, takže posloužil mobil :)


P.S. podobnost můžete porovnat s fotkou u článku pod tímhle ;))


1 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

Jsi blázen a přijdeš do pekla, jestli budeš vyšívat jak čert :D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space