neděle 12. prosince 2010

Cross Stich Tom Kaulitz

Jelikož jsem se pak dala na vyšívání portrétů a každej výtvor má i svoje vlastní video, tak to hodim do novýho článku :) Jen teda doufám, že ty videa najdu, páč si nejsem jistá, jestli je tu mám :D

Jinak aby bylo jasno, tenhle Tom byl můj první pokus a myslím, že se povedl, já osobně na něj pyšná jsem, i když jsem ho dělala pro někoho, kdo v mém životě už nemá místo..


Tak a video vážně nemůžu najít, takže až ho objevim, tak dodám :))

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Mně se líbí i ten nad tím, ale asi chápeš, proč komentuji tenhle, že? Tiše se tu užírám závistí vůči obdarované osobě a žasnu, jak jsi to mohla udělat. Jsi šikovná, Katie. Na tohle bych neměla nervy, po chvilce bych s tím sekla, jak se znám :D Jak živej, nádherný ♥

Katie řekl(a)...

Chápu, úplně chápu!! :D
Jinak už jsem udělala i dalšího Toma, ale to je dárek pro kámošku k vánocům, tak to nesmím uveřejňovat a teď dělám Gustava :))
Tak víš co, jednoho Toma ti taky vyšiju :))
A děkujuuu :)) ♥

Unknown řekl(a)...

I Gusťu? Toho chci pak vidět taky. Že ho sem dáš? Potom až ho dostane ten, pro koho je :)
Jééé, fakt? To bys byla úplně nejhodnější :-* Já prostě lidi, co to uměj, upřímně obdivuju, protože s mou trpělivostí... No, asi bych možná navlíkla bavlnku a konec :D A pořád nechápu, jak je možný, že to vypadá jako živý :D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space