čtvrtek 28. října 2010

Tattoo nr.2

Ano, už tomu tak bude. Od doby, kdy jsem se nechala poprvé tetovat uběhlo přes dva roky a já vždycky věděla, že budu chtít další tetování a konečně se podařilo, že jsem měla prašule, čas a úžasnou kamarádku, která mi udělala návrh :)) 

Bylo to 26.10., byla jsem u Davího, popíjeli jsme a pak jsme vyrazili na cestu. V salonu jsme se dohadovali, jak to teda vlastně bude velký a kam přesně to chci atd. Počítali jsme, že to bude práce tak na hodinu, hodinu a půl a hle, za 25 minut bylo hotovo :))

Naprosto to miluju, ať si říká, kdo chce co chce, tak je to krásný a já jsem ráda, že to na tý ruce mám!! :)

Pro představu přidávám fotku...fotila jsem to cca dvě hodiny po, takže je to trochu zarudlý a blbě nasvícený, takže až se mi to odrolí, tak sem hodim další, hezčí fotku :))


Ještě jednou chci poděkovat Mishi, za tak dokonalej a originální návrh!! ♥

1 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

vůbec není zač, bylo mi ctí <3

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space