pátek 29. října 2010

Hello Kitty

Ti, kdo mě znají, tak vědí, že mám slabost pro tuhle blbůstku. Ani nevim, kdy přesně u mě tahle, lépe řečeno posedlost propukla, ale jsem tomu ráda. Mám doma snad všechno možný - tílko, mikču, kosmetickou taštičku, hřeben, sponky, gumičky, sešity, hodinky, náramek (kterej nemůžu najít :( ), ponožky, přívěsek, měla jsem i hroznovej cukr a žvejky od kitty, ale ty už nejsou :D Já jí fakt žeru! Dokonalá je...párkrát jsem jí i vyšívala a teď jsem se rozhodla, že chci novej telefon, Samsung Star Hello Kitty, takže tak! :D Jop, sice si připadám občas dětinská, ale tahle číča ke mně už prostě patří :))

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Snad neznám HELLO KITY ale uz jsem jí viděla na obrázku.Je mi 12.chci si koupit HELLO KITTY telefon Samsung,vlastně já už mám telefon ale tohle si to přeju moc od rodičů.Ale rodiče mi ho nechtějí koupit protoze říkají že kdyby jsem ho dostala tak by jsem si pripadala dětská..A to je pravda...HELLO KITTY

*Kittynka SDH Praha - Lochkov řekl(a)...

blbost ja mam hello kitty telephonek a sem upe v pohodě eště mi ho holky in school zavidí takže je to uplná blbost hello kitty neni jen pro malí děti ale i pro ty starší stejně všude píšou jak je hello kitty cool
*Kiittynka SDH Praha - Lochkov

Anonymní řekl(a)...

[*Kee*]
Hello kitty je pro jakejkoli věk..., mě osobně je , mám svůj styl a Hello kitty do něj prostě patří !! ♥

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space