sobota 30. října 2010

Dva bufeťáci

Ne, nebojte, nic hnusnýho to nebude :D

Dneska jsem se po stráááášně dlouhý době viděla s Kamilkou a byl to zase nejlepší den! Nejdřív jsme šly do Lucerny, kde jsme nad Sex on the beach probraly snad úplně všechno. Smály se, smutnily a tak. (Kamča měla potřebu mi pořád sahat na tetování, ale vůbec mi to nevadilo). Poté jsme se vlažným krokem přesunuly do Marks & Spencer. Kamča mě vyvezla nahoru a já myslela, že jí zabiju. Takovýho jídla tam! Samý cukrovinky a pizzy a krásný, ručně dělaný dorty a tak vůbec! Ovšem nebraly stravenky, tak jsme nemohla moc rozhazovat. Nakonec vyhrál čokoládovej muffin a cookies s bílou čokoládou (to jsme si koupily obě) a ještě jsem si musela (ano, musela) koupit jahody v bílý belgický čokoládě, ty na mě ještě čekaj v tašce! :)))

S naším nákupem jsme se posadily doprostřed Václaváku na lavičku a pěkně papkaly. Kamča měla bradu od čokolády a myslela si, že si z ní dělám srandu :D Prostě jak bufeťáci no :D Ale luxusní bufeťáci, ne jako ti vedle nás, co jedli rohlíky s vlašákem, nebo co to měli :D Náš skvělý den jsme završily návštěvou Starbucks (Oh God, I love it!!). Koupily jsme karamelový frappucina, došly na tramvaj a jely na Kobylisy. Tam jsem se rozloučily a každá jela domů.

Byl to zase jeden z těch úžasných dní, na který, doufám, nezapomenu! Fakt se vydařil a Kamilka je prostě Cukroušek ♥

P.S. šíleně se těším na naší Marks & Spencer night!!!

P.S.2 dostala jsem od Kamilky Pezz bonbonky s dávkovačem Hello Kitty!!!! ♥






0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space