pátek 29. října 2010

Supernatural

Čekám a čekám, až se mi stáhne pátej díl šestý série tohohle úžasnýho seriálu!! Líbil se mi, když ho začali dávat na primě tušim...ale to jsem byla menší...před rokem a něco jsem ale na netu objevila stránku, kde jsem koukala na online seriály a tenhle skvost si tam našla. Jela jsem to hezky od první řady, abych si to všechno připomněla...Mám ráda horory celkově a takový ty duchařský záležitosti, takže tohle si mě získalo ihned. Jo, bylo pár dílů, kdy jsem se i trochu bála, ale nevadí. 

Ovšem co mě nejvíc dostává do kolen - Deanův způsob polykání!! Já vim, si myslíte, že jsem divná, ale já vám někdy najdu nějaký video, abyste to taky viděli! Prostě pro mě takhle vypadá dokonalý kousání a polykání!!


18:15 edit :D Celou dobu jsem si myslela, že stahuju s06e05...tak se dostahovalo, hodila jsem to do přehrávače, přidala titulky a čučela jsem jak chleba z tašky! Titulky vůbec neodpovídaly mluvenýmu textu...až pak mi došlo, že já si stáhla s05e06 :D:D:D takže jako super :D ale aspoň jsem se zasmála u scény, kde si Cass sednul na prdící pytlík :D Chudák Andílek :D

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space