neděle 31. října 2010

Bag & Shoes

Včera jsem se tak porozhlížela po aukru, co by se mi líbilo a neudržela jsem se! Koupila jsem si Converse tašku! Miluju Converse (ne, že bych něco už měla :D), a tak jsem si prostě tu tašku pořídit musela, obzvlášť za tak výbornou cenu!

A taky jsem plánovala, že až mi přijde výplata, tak si objednám botky...ale prostě od tý doby, co mám účet a prachy na něm, tak si připadám jak blázen a furt bych něco nakupovala, takže výplata nevýplata, boty jsem si objednala :D Takže teď už mi zbývá jen hezky čekat, než mi to moje milovaný zbožíčko přijde :)))



Yeah, konečně se u mě může plně projevit závislost na značkách! :D

A vážně se nemůžu dočkat, až s tímhle vyrazím ven! ♥

Kurňa, já se fakt nemůžu dočkat :D

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space