sobota 23. října 2010

Nový blog

Takže, abyste vlastně všichni věděli, o koho jde...já si teda nemyslim, že byste to nevěděli, když mi lezete na blog :D


Prostě a jednoduše jsem Katie :) Tenhle blog jsem si založila, protože jsem předtím měla jinej...s jednou slečnou a jelikož se staly určitý věci, tak blog zůstal jí a já se rozhodla, že si založim vlastní :)) To jste rádi, co? :D


Předem vás všechny chci upozornit, že sem články a různý blbosti nebudu přidávat nějak pravidelně, protože chodím do práce, tak na to nemám tolik času, jako když jsem chodila na vejšku :)


A jelikož mě od pěti čeká třídní sraz (rok a půl od maturity -> jsem na to fakt zvědavá), tak se musim chystat, páč jsem to flákala celý dopoledne a vsadim se, že určitě nebudu stíhat :D


Takže se zatím mějte, vaše Katie

1 komentářů:

Majka řekl(a)...

No tak snad už mi to tu bude i fungovat :-)
Chtěla jsem ti jen pogratulovat k novému blogu, je super, že sis ho přece jen založila :-)
Budu chodit koukat, co tu máš novýho... :-)

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space