čtvrtek 28. října 2010

The Pretty Reckless

Myslím, že tohle bude asi ten nejlepší začátek :)

Little J z Gossipek jsem zbožňovala a zároveň nesnášela, ona byla tak...jiná...a navíc to její dokonalý líčení, umírala jsem! Takže když jsem se dozvěděla, že má Taylor skupinu a zpívá, tak jsem byla jako u vytržení. Stahovala jsem songy, který byly na netu. Většinou to teda byla fuj kvalita z nějakýho živáku. Ale na nás, věrné posluchače, se obrátilo štěstí a TPR vydali cédéčko, který je naprosto totálně dokonalý!! Mohla bych ty songy poslouchat pořád. Taylor má hlas, kterej mě naprosto uchvátil a ještě ke všemu je vážně krásná a ty její úžasný nohy! (ANO, chci její nohy!! ♥) a ty dlouhotánský vlasy!! Já jí prostě žeru!


4 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Můžu jen souhlasit. Taylor je nádherná, už v GG jsem ji žrala :) Fascinují mě ty její dlouhatánský nohy, který jí můžu akorát tak tiše závidět a její vlasy zrovna tak. S těmi songy jsme na tom byli podobně, taky jsem stahovala tu "fuj kvalitu", jak jsi napsala a asi si moc dobře dovedeš představit moji radost, když jsem zjistila, že vydali CDko :) Teď už jen aby přijeli do ČR a jsem naprosto spokojená ♥
btw. stále jsem nucena očumovat to bo Mr. Kaulitz je tam perfektní ♥

Katie řekl(a)...

Děkuju za komentík :))
Ano, Taylor je prostě dokonalá, ona snad nemá chybu a další ano, ať přijedou do Prahy!!! Sice by to byl asi komorní koncert, pro pár posluchačů, ale vůbec by to nevadilo :D
Teď maj nějaký nový songy, co jsem si všimla, takže musim stahovat :D
A jsem ráda, že se ti tu líbí :)) Jinak ta fotka...ta jediná se mi sem asi hodila, k celkovýmu tomu vzhledu :D

Unknown řekl(a)...

Komorní? Mně by to nevadilo :) Takové komorní koncerty mají svoje výhody, ne? Tolik se nemačkáš a jsi jim o něco blíž. K těm novým songům jsem se ještě nedostala. Vůbec teď nestíhám :( Když nemakám, tak píšu a skoro na nic jiného mi nezbývá čas... Ale asi se po nich dneska podívám a postahuju si je. Jen doufám, že to nebude ta pitomá kvalita.
Hele, hodila, nehodila. On je tam naprosto dokonalý ♥ Ten jeho pohled!

btw. ještě jsem ti nestihla pochválit tattoo. Taky se na ně chystám, představu mám, ale musím tomu dát grafickou podobu. To tvoje je nádherný, super nápad. Že chválím toho, kdo to navrhl :))

Katie řekl(a)...

Ten jeho pohled je nejvíc! Kvůli tomu tam mám i ten nápis :D
Já na ty songy konečně mrknu dneska..vůbec nebyl čas...práce, kamarádi...dává to zabrat :)

Děkuju, děkuju! Vyřídím kamarádce, co ho navrhovala :)

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space