pondělí 1. listopadu 2010

Playlist

Rozhodla jsem se, že tu chci mít playlist, ale vůbec nevim, jak to provedu! Já vim, je to asi jednoduchý, najít si to na netu, vytvořit playlist, přidat na blog. Ale tak, já jsem blogový miminko takový, takže totálně nevim, jak tenhle problém vyřešim. Asi si zalezu na nějaký fóra a všechno si budu muset pročíst. Trapný, většina toho je v angličtině! Yeah, anglicky docela umim, ale snad tam nebude moc technickej blbostí! Takže tak!



P.S. kdyby s tim měl někdo zkušenosti a věděl, jak na to, tak se rozhodně nebudu zlobit, když mi budete chtít pomoct :))

2 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

myslim, že zeptat se davídka je na místě ;D

Katie řekl(a)...

Tak já se zeptám, až bude reagovat na zprávy :D:D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space