neděle 14. listopadu 2010

Perfektion ♥

Včera, 13.11, jsem se po dlouhý době viděla s Kamilkou :) Okey, ne tak po dlouhý, když jsme se viděly v pondělí, ale neva :D

Jako fakt nejlepší je s touhle holčinou domlouvat sraz :D "sejdeme se ve tři" "to nemůžu" "tak ve čtyři"...takže si jedu v busíku a smska "sejdeme se ve čtvrt na pět"...nestačim odepsat a další "tak ne, tak v půl"...a hned další "ne, tak až ve 40" :D:D:D Nakonec jsem jí jela naproti na Kobylisy, kde jsme čekali na čtrnáctku, ale nakonec jsme nastoupily do dvacet čtyřky...na Masaryčce jsme se rozhodly, že bysme si daly čokoládový black devilky...tak jsme je scháněly, v první trafice nic, mám pocit, že ta ženská ani nezaregistrovala, co po ní chci! Pak ale Kamča objevila jednu zapadlou trafiku a už byly v tašce :)

Šly jsme vyzvednout lístky na Saw VII a jelikož jsme měly ještě hodinu čas, tak jsem se šly porozhlídnout do Palladia...potřebuju kabát, fakt že jo...viděla jsem ho někde jednou...krásnej, černej, se zlatejma knoflíkama...a teď? Ať hledám sebevíc, nikde nic :(( no ale to bych odbíhala, v Palladiu jsme viděly "stánek" se zmrzlinou, tak jsme na to hleděly jak na svatej obrázek, ale pak si Kamča všimla cedulky "Frozen Yoghurt" a bylo rozhodnuto! Pěkně jsme si koupily mraženej jogurt s borůvkovou polevou a jako, to je něco tak dokonalostního!! Úplně nejvíc boží to bylo!! ♥

Když jsme dopapkaly, navštívily jsme Albert, kde jsme se chystaly nakoupit zásoby do kina :D S těžkým srdcem jsme opouštěly spodní patro alberta, v rukou zelený pringels, jojo arašídky, a haribo maliny a ostružiny a banánky v čokoládě :D Pak jsme teda měly zásek u mrazáku, ale prostě Häagena jsme si do kina koupit nemohly :(((

No, a pak už bylo kino...btw MILUJU, když Kamilka mluví slovensky!!! ♥ No, kino :D Seděly jsme úplně nahoře, parádička...papkaly a popíjely Kamči úúžasnou vodu! :)) K samotnýmu filmu...líbil se mi, hrozně moc, asi nejvíc ze všech sedmi dílů...Litovaly jsme Chestera, když umřel a toho hezkýho poldu...jinak když na vás třidéčkově lítaj vnitřnosti a krev, to je uuuuuh! Vážně paráda!! (Já jsem divná, toho si nevšímejte :D). Nakonec to Kamilka zabila při odchodu z kina "co když zhasnou, zavřou dveře a ozve se "Game over"?" :D:D:D Nemohla jsem z ní :D Pak jsme se teda bály jet metrem, ale zvládly jsme to...obě! :D

Prostě další skvělej den, za kterej ti, zlatíčko, hrozně moc děkuju!! ♥ :-*


1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Beruško, já děkuju tobě za skvělej den! Bylo to vážně super, obžerství nemá konce :D a ten film, uwaaaa Chesterovo screamování :) doufám, že si to zopakujeme co nejdřív :-* ♥

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space