úterý 2. listopadu 2010

I wish you 666...

Zabila bych se, fakt že jo! Den ode dne je to se mnou horší. Dřív, když jsem přišla v půl 2 z práce, tak jsem pak seděla celý opoledne na netu. Teď? Přijdu domů a zalehnu s kočkou. Někdy spim do půl 5, do 6 a jednou jsem vstávala v 8...a to je pak hrozný, jít spát v 11, jste vyspaný a spát se vám prostě nechce, takže klidně i dvě hodiny čučíte do zdi. Já vim, že mám právo bejt unavená z práce, ale když se podívám na mamku, která vstává ve 4, vrací se v 5, a pak vaří, uklízí atd., tak mám hroznej pocit, že jsem neschopná. Třeba se to zase časem srovná, netušim. Ale bylo by to fajn.


1 komentářů:

Chris řekl(a)...

Víš až dojdeš do určitého věku, až prostě nastane čas, aby jsi dělala věci co teď dělá mamka, budeš je dělat a bude ti to připadat normální. Teď si užívej toho, že můžeš spát kdy chceš... že můžeš jít za kámoškama kdy chceš... a jestli opravdu je ti trapně, že mamka maká a ty spíš, tak prostě někdy s něčím mamce pomož a uvídíš, že Ti bude ještě lépe než po prospaném odpoledni:-))))

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space