středa 3. listopadu 2010

Favourite Series ♥

Nebudu sem vypisovat každej seriál zvlášť, už tu tak zůstane jen Supernatural :)

K ostatním můžu říct jen tohle, tyhle seriály jsou ty nejlepší, jaký kdy kdo natočil! Když se mi chce, tak u nich dokážu strávit vážně moře času...akorát už mám trošku bordel v tom, která série jakýho seriálu běží a kterej díl jsem viděla a kterej ne...je toho tolik, že si to fakt nepamatuju :D o víkendu jsem si sice řekla, že si to napíšu na papírek, ale to bych nebyla já, kdybych na to nezapomněla :D

Takže a tady jsou ty skvosty, který tak hrozně miluju a nejradši bych se na ně dívala pořád (kromě doby, kdy se mi chce spát :D)









0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space