neděle 7. listopadu 2010

New Katie

Yep, je to tak. Už jsem o tom uvažovala delší dobu (okey, asi dva týdny), ale i tak...I když, jednou jsem měla sen a v něm jsem si připadala krásná a teď můžu říct, že vypadám stejně jak z toho snu :) Nevím, jestli krásná, každopádně se sama sobě hrozně líbím a nemůžu se na sebe vynadívat! :D Jako vážně, včera jsem po bytě chodila se zrcátkem a pořád na sebe koukala :D


Kvalita sice nic moc (přeci jen je to focený přes iPhone), ale hned jak se mi do ruky dostane foťák a já budu všechno stíhat, tak se vyfotim :))

P.S. všechno tohle je práce mýho dokonalýho nejlepšího kamaráda Davídka. Takže zlato, děkuju ještě jednou, jsi poklad ♥

And hey, I'm better now! :)

2 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...

Zdálo se ti to správně, strašně si prokoukla, moc ti to sluší <3 (já už nevím, jak ti to říct :D )

Katie řekl(a)...

Ty už neříkej nic! :D Já už se takhle červenám úplně všude :D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space