pondělí 14. února 2011

Pink :))

Dneska jsem byla u Marečka. Vlastně ještě předtim jsme jeli do "města". Koupit mi džíny a sehnat nám vlasy. Máme oboje (troje :) ). Pak jsme jeli k Marečkovi. Ne,teda. Ještě jsme šli pro lopatku! Pak pro banánky v čokoládě a pak k M. :D Tak, takhle to bylo :)

Doma bylo pudi pudi...karamelový!!! Byla toho snad tuna, ale bylo to vynikající. Poznala jsem Almu a Bubucu...já je chci domů, aspoň tu černou kouli ♥

Btw moje nohy v kozačkách málem nezvládli tu cestu k baráčku. Jsem si připadala jak na vesnici, fakt :\\ ale dobrý, nakonec jsem všechno zvládla :)))

A nakonec přidávám jednu fotku..vyfotili jsme jich víc, ale znáte to. Debilní světlo. Ty vlasy jsou růžový (přirovnáno k Jeffreemu) a tohle házelo oranžový odlesky...hrůza! Díky bohu, že to M. spravil :)))

P.S. mamka když mě viděla, tak se zděsila, věřila, že vlasy jsou pravý. táta jakbysmet. Ale ono to přijde, to ale ještě oni neví, heh :D



P.S.2 nevim kolik z vás tenhle článek pochopí :D

2 komentářů:

Kells řekl(a)...

Broučkuuu, strašně ti to sluší! Lájk, Lájk, Lájk! Btw: to je Mareček, co s náma byl na Lady?? :-*

Katie řekl(a)...

Děkuju zlato ♥ a odpověď na svou otázku už znáš :D :))

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space