čtvrtek 17. února 2011

A je to tu zas!

Mě někam pustit je někdy vážně blbost. Ale tak, jsou to moje prachy a zase tolik jsem jich neutratila a navíc jsem z těch věcí nejvíc nadšená!!! ♥

Takovej jsem chtěla v zimě, neměli. Tak ho mám jako jarní kabátek :)


Já ty boty tak žeru. Původně jsem chtěla jiný, ale neměli. A tyhle mi parádně sedí :)) (A podpatek má 8 cm, takže  jsem zase o něco vyššíííí :D) ♥



3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hej kde si je koupila ty zlá čarodějnice? :-D ty jsou božííííííííí :-) Tereza

Michelle Kraus řekl(a)...

Panebožeeee, ten kabátek je božskej, a botičky taky. Katie, tuhle tvoji proměnu žeru <3

Katie řekl(a)...

Mishi, děkujuuu :-**

Btw budu mít další botky, teď psali z ebay, že je posílaj, tak snad za týden je budu mít a snad mi i budou :)))

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space