čtvrtek 17. února 2011

Oznámení

Ha, (a nevim co dál :D ). Jen jsem chtěla oznámit, že tu teď chvíli nebudu, zítra hned po práci jedu pryč a vracim se až v pondělí. Takže tři dny na blogu nic nebude (hlavně neumírejte, z takový špatný zprávy!). No takže jsem vám to chtěla jen oznámit a taky byste měli vědět, že ty tři dny vůbec nebudu na internetu, když jo, tak to bude zázrak, ale spíš budu na mobilu :)) Ale když v budu ve špatnym stavu, tak mi radši nevolejte...ale vy se vlastně nedozvíte, jak to se mnou je, takže...nevolejte! :D A všichni si užijte víkend, já si ho hezky užiju po svym na vesnici na masopustu :) A jestli se ptáte, za jakou pudu masku, tak si nejsem jistá. Původně jsem chtěla jít za batmana, ale nemám škrabošku. Pak jsem měla zálusk na Kleopatru, ale k tomu zas nemám oblečení, takže to vidim tak, že strejdovi ukradnu monterky, nastrkám si za boty slámu, přehodim vidle přes rameno a půjdu za vidláka :))) A nebo uvidim, jestli mě holky nenavlečou do něčeho jinýho :D Takže se mějte krásně, papáčko :))


0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space