úterý 1. února 2011

E-X-P-R-E-S-S

Tak, a už tu máme únor. Jak se těšíte na Valentýna? Ale, na to je ještě brzo. Já ale teda vím, že já osobně nic dělat nebudu, jako nic velkolepýho. Ani nevim, co je to za den a do kalendáře se mi teď stejně koukat nechce. A to bylo vlastně všechno, co jsem chtěla napsat. Jenom jsem vás tady chtěla uvítat v novym měsíci a vlastně i s novym dessem. Ten už tu je teda od soboty/neděle (díky ti zlato za něj!), ale ještě jsem nějak neměla čas se k tomu vyjádřit. Ale tak doufám, že se vám líbí, mně jo a ještě víc doufám, že mě neomrzí tak rychle, jako ty předešlý :D 

P.S.: ten kdo by čekal, že v únoru bude menší zima než v lednu, tak je pěkně na omylu...yes, mluvím z vlastní zkušenosti :\\

P.S.2: dávejte si pozor na to, jak si sedáte, ať nedopadnete jako já!!! :D

0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space