pondělí 25. dubna 2011

Wedding

Někteří z vás ví, že jsem v sobotu byla na svatbě svýho bratrance. Tohle byla moje první svatba (když teda nepočítám svatbu strejdy, když jsem byla maličká) a musim říct, že to bylo parádní. Ale plno věcí tomu předcházelo. Ve čtvrtek jsem se rozhodla, že si chci navlnit vlasy, takže mamka dovezla papiloty a ségra mi je měla v pátek večer přidělat na vlasy. Dopadlo to tak, že jsem šla spát jen s jedním papilotem, protože mám moc hustý vlasy a nešlo to :D Takže jsem to měla jakože na zkoušku, s tim, že když to bude vypadat dobře, tak si ráno dodělám vlasy kulmou. Nepovedlo se. Ta vlna byla celá taková rozjetá a divná a kulma neuměla kulmovat, teda, to možná uměla, kdyby se neodmítala nahřát, takže jsem si ještě deset minut před odjezdem k ženichovi myla hlavu, abych ty vlasy měla aspoň rovný. Jak už jsem nadhodila, jelo se k ženichovi. Od nás vyrážely dvě auta a tam se nás sešlo dohromady asi 6 aut. Strávili jsme tam asi hodinku, museli jsme počkat, až se drůžička načančá a ještě nám do toho hrála muzika (dechovky, jak jinak :D). Pak se vyrazilo za nevěstou, kde jsme s holkama a s bráchou zdobili auta. Ale nakonec se toho všeho ujal můj brácha (nechápu, 17ti letý pubertální pako a dobrovolně zdobilo auta a ještě to všechno organizoval), takže já jsem ve výsledku pobíhala mezi autama se špendlíkama v ruce, ale to se taky počítá, ne? :D
Celou dobu jsem si myslela, že bodou mít svatbu na zámečku a ono prdlajs, měli to na hrádku hned vedle Temelína. A bylo tam příšerný horko, děs. Ale vydrželi jsme to. Pak proběhlo focení, ženich dostal na nohu kouli, vybírali se peníze a tak. A jelikož jsme z hasičský rodiny, tak jim do toho pustili sirénu a nakonec vyvezli novomanžele na vysokozdvižnym vozíku :)) Kolem druhý hodiny následoval přesun do Bechyňský restaurace, kde nás čekal oběd, opět živá muzika a hlavně pití. Pití kolik je libo. A že ho bylo. Nebudu vám tu popisovat, jak a s kym jsem chodila panákovat, protože to by bylo opravdu na dlouho, ale musim říct, že nejlepší byla drůžička ( 15ti letá sestřenice Marťa). Snažila se celej večer dohnat moje skore, pak se jí to povedlo, panákovali jsme spolu celkem dlouho, ale pak jsem byla pozvaná od muzikanta, tak jsem zase o jednoho panáka vedla a v jednu hodinu uzavřeli lístek, takže bysme si to museli platit, a to se nám nechtělo :D Každopádně konečný stav byl 16:15 a včera jsme chtěly pokračovat, protože strejda slavil svátek, ale vůbec jsme se k tomu nedostaly :D

A fotek tu bude skoro třicet, musela jsem se hodně přemáhat, abych jich sem nehodila všech pětset, ale musim se krotit :D Tohle jsou snímky, co fotila mamka, ségra, brácha, táta, sestřenice a tak, ale budou i profesionální fotky, jen se ještě neví kdy :))



My můžeme vyrazit :))

Míša & Honza

Naše rodinka

A just jo, líbí se mi tahle moje fotka :)))

Čekání na nevěstu



A nevěsta ne a ne vylízt z auta

Kubík :)

Brácha s Kubajzem


Míša, Kubík a Honza

Novomanželé Renča a Michal se synátorem :)

Zmiňovaná koule :D

Ti dva bez sebe nedali ani ránu :D

Nevěsta se s náma chtěla vyfotit :))

S Kubíkem :)

Všichni jsme se s nim prostřídali :)

Radši bez komentáře :D


A tahle se mi taky líbí !

Nevěsta si stěžovala, jak si připadá malá :D

Bacha na ně :D

Na uchu Štěpánku a v ruce vodečku :))

Ženich podle nohou poznával manželku

Další hra - dostat vejce z jedný nohavice do druhý :D

Tanyny :D


1 komentářů:

Michelle Kraus řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space