čtvrtek 24. března 2011

Žiju

Jojo, přesně tak :D pořád žiju, i když bych radši byla pod kytkama...to co se děje v práci je neskutečný. Každodenní odchody nejdřív, opakuji nejdřív v půl 12, jinak klíďo odcházíme kolem 1. je to strašný, všichni jsme totál hotový, když takhle jedeme tři týdny v kuse a ještě ke všemu jsou na nás vedoucí hnusný. Někdy se divim sama sobě, že jsem tak odolná a tolik toho snesu. I když v posledních dvou dnech jsem neměla k pláči daleko, když na mě pořád bezdůvodně hledali chyby a bůhvíco všechno...je to děsný. a navíc jsme počítali s tim, že tenhle víkend bude všemu konec. OMYL!! Minimálně do 19. dubna ještě budem v práci trčet kvůli sběru. Ale mám jednu novinku...někteří z vás možná ví, co plánuju už od února (ale už nevim, komu jsem to řekla :D)...takže o víkendu čekejte info, když se dostanu na net :))))

Vaše Katie

1 komentářů:

Ondra Vršecký řekl(a)...

hlavně že prošel můj deal .-D

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space