čtvrtek 2. června 2011

Zase jednou..

Už jsem dlouho nic nenapsala...žádná novinka. Ale neni to pro to, že bych neměla čas. Času mám až až...když teda chci :))

Momentálně mám dovolenou, ale vůbec si jí neužívám...teda jo, je to super, ale nemuselo by bejt furt tak hnusně! A konečně jsme se Štěpou dokoukaly seriál :))) Vlastně, on to nikdo nevěděl, tušim...Asi týden po nastěhování se Š. chtěla kouknou na nějakej film a já jí jen tak ze srandy ukázala pár scének z Queer as Folk...no a světě div se, zamilovala si to. Takže nebyl problém na to koukat do jedný do rána, i když jedna z nás měla ranní a vstávala v půl 5 :D Naštěstí po necelých tří týdnech máme dokoukáno :)) Ale nastal problém "Na co budeme koukat teď??" Takže jsem tak přemýšlely a už mám stažený všechny řady Tudorovců :))) Má to málo dílů, takže hned jak to dokoukáme, tak máme v zásobě Dawsonův svět :D a pak asi Gilmorky :)

Tak, to teda nebyl moc duchaplnej článek, ale upřímně, on někdy můj článek takovej byl? :D

A teď jsem něco chtěla, do prčic :D no už nevim, že jo..ale určitě to bylo hrozně důležitý a všichni jste to museli vědět! :D


0 komentářů:

Okomentovat

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space